lauantai 16. huhtikuuta 2011

Video Games ruined my life - Good thing I have two extra lives!


Sarjassamme 'kuinka huonoja kuvia voi saada' esittelen tässä taas keinovalossa otetun kuvan. Aivan sydäntä lämmittää! :D Kuvan tarkoitus oli esitellä, miten oon ottanu mun rakkaat Vagabondit talviunilta. No, tuo toinen kuva olkoon vähän selkeämpi havainnollistaja.


Mulla ei ookkaan talven aikana ollu ikävä muita kenkiä. Paitsi kumppareita. Ja mun vaaleenpunasia tennareita, joiden kärjet on enemmänki harmaat.

Mutta kesä tulee! Tämä on sitä aikaa, mistä pitää ottaa kaikki ilo irti. Keväällä mulla alkaa aina kauhia lenkkeilyinto, kun pihalle mennessä ei tartte turjustaa päälleen kolmea paitaa toppatakin alle. Siellähän pärjää tuulitakilla! Sulat asfaltit, ah! Vaikka meidänki pihasta ehkä 2/3 on vielä lumen peitossa, niin ei sitäkään ajattele enää lumena. Nyt se on ennemminki oudossa muodossa olevaa vettä, joka pian nostattaa läheisen joen pintaa entisestään. Voisin mennä auttamaan pesemällä pyörän! (:

Kevätpäivää!

Ei kommentteja: