tiistai 14. elokuuta 2012

Pohja - vastakkainen puoli ylöspäin


Mulle kävi aikasemmin hieman hassusti syksyn kurssien kanssa. En ollut keväällä ilmoittautunut kuin kahdelle luennolle, sillä eihän mun kuulunut liiketaloutta jatkaa. Ohuiden kirjeiden pujahtaessa postilaatikosta pitikin miettiä syksyä uudemman kerran. Kun kerta opiskelupaikka on, kyllä sitä kannattaa käyttää.


Elokuun ensimmäisenä avautui sitten jatkavien opiskelijoiden jatkoilmoittautuminen ja sainkin haalittua ihan mukavan kasan kursseja. Tulevan syksyn työjärjestys näytti silti kumman tyhjältä, mikä tässä nyt mättää?Valmistunko minä koskaan?
Katsotaanpas asiaa uudelleen. Ei siinä hätää, kuulemma muillakin luokkalaisillani näyttää tyhjältä. Asia olikin tällä kertaa hieman eri suuntainen. Minä "ei tämä nyt oikein nappaa" olin suorittamassa viittäkymmentäviittä (55) opintopistettä pelkän syyslukukauden aikana. Tällä tahdilla valmistuisin vuoden etuajassa! Samalla kyllä väsyttäisin itseni täydellisesti. Tyhjästä sain siis tehdä vielä tyhjempää.


Joten turha stressaus pois, olen voiton puolella. Sain valita ihan kiinnostavista kursseista niitä kiinnostavimpia, sekä omaa tulevaisuuttani ajatellen hyödyllisimpiä kursseja.

Ehkä tästä tulee ihan hyvä vuosi.

Ei kommentteja: