torstai 27. elokuuta 2009

Foton av mig!







Mulla on kauhia kiire kouluhommissa, vaikka alotin ne jo hyvissä ajoin, nääs ko lähetään 4.pv Helsinkiin ja sitte 5.pv Kreetalle! My summer is not over yet, honey.
Niin ne koulutyöt. Tottakai kaikki palautuspäivät/välikokeet sattu just tuolle viikolle ko ollaan pois, niin saan hikihatussa vääntää niitä etukäteen. Joka ilta oon aineita kirjottanu. Nytki pitäis oikeesti kirjottaa enkun ainetta lukutekniikasta. Ja sain just valmiiks ruotsin aineeni, palautan sen huomenna. Ja huomenna on kans kahet sanakokeet: italia ja ruotsi. Mutta mulle ei oo nyt tullu semmosta paniikkia niinku aina ennen ko oon alottanu hyvissä ajoin (pitää muistaa, että näinkin on mahdollista tehdä töitä)!

Hommaa ei helpota se, että Trendi tuli eilen ja blogeja on lukematta yli viikon ajalta. Kauheeta tahtia toiset jaksaaki postata. Rauhottukaa nyt, että määki pääsen taas mukaan! Pitää saada ne luettua ennen reissua, ko sitte ois taas lisää viikkoja lukematta ja oisin sitte ihan rikki.

Me ollaan muutes vähän kaikessa hyvissä ajoin liikkeellä ( tai no, muut on), josta johtuen mun pitäis kattoa jo vaatteet, mitä otan mukaan matkalle.

Mutta joo, enkku!

Ei kommentteja: