sunnuntai 24. elokuuta 2008

Asuja

Pohdein syvästi, alanko julkasemaan näitä ah, niin tyylikkäitä asujani, mutta mää haluisin näyttää. :D Ehkä tässä sitte näkis, miten mun vaatemaku kehittyy, että tästä jatketaan.

~~


Viime torstaina koulussa. Paitaa rakastan, ihanan ilmava ja iso! Ja lasit sain torstaina, että iha jätte new!
*Paita - Indiska
*Käsirengas - H&M
*Farkut - Only


Tämän sunnuntain asu. Mulla ei oo melkeenpä muuta mahollisuutta pitää korkkareita ku sunnuntain aamukokouksissa, mutta halua löytyy pitämään enemmänki!
*Koru - Kreetalta, pikkutytöltä kadunvarrelta
*paita - GinaTricot
*farkut - Only
*Kengät - Kreeta

Hiukset sunnuntailta. En ikinä jaksa mitään suuria tehä. Lakkaa, vaahtoa sun muuta käytän hyvin, hyvin harvoin!


Sunnuntain oloasu. Vihdoinki jotain, missä näytän tarpeeksi lyhyeltä ja pulskalta! Asentoki on supercool.
*T-paita - Mick's
*"Maalarihaalari" - Kirpparilta
*Villasukat - Mummulta

Musta huomaa, etten paljoa jaksa välittää, miltä näytän. Harvoin mikään sopii yhteen. Ekalla kouluviikolla oli jo asu, mitä oon kauhistellu tässä jälkeenpäin. Kuva:

En tiiä, miks otin siitä kuvanki, mutta näin voin siitä marista. Ruskea huppari, kirkkaan punainen paita ja tumman siniset farkut. Jos oon ettimässä sitä "the one"-miestä, vois sitä ehkä pukeutua vähän viehkeemmin. Mutta kyllä sitä tarvii vapaapäivän vaatteiden miettimiseltä. Harmikseni vaan mulle kaikki päivät on vapaapäiviävaatteidenmiettimiseltä. Että näin.
Mutta onneks tykkään ees hiuksistani. Ne pelastaa mut jokapäivä!


Tilatkaa mulle ilmatteeks sellanen homostailisti, joka ostais mulle kasapäin vaatteita, ja mun ei tarvis maksaa mitään! Itelle on tullu sellanen käsite, että homomiehet on kaikista parhaimpia tällasissa asiossa. Kampaajalla on sama asia. Homokampaaja haussa! Ehkä se sanois suoraan, mikä ei mulle sovi.

Tack for Everything!

PS. Eilen oli muutes aivan mahtava olla laulamassa! Sain olla se joka näyttää, että mikä kohta lauletaan ja päätin mitä lauletaan. Ei se oikeen menny putkeen, mutta selvittiin. Valtasin koko lavan, ja Sonja ja Sini oli paniikissa, ku heiluin niitä kohti. :D Mutta musta on tyhmän näköstä, jos kunnon ylistystä veetään, ja ihminen seisoo lavalla paikallaan ja laulaa niinku koulukuorossa.
Se ei millään sovi mulle, minä oon eläväistä sorttia!

Ei kommentteja: