keskiviikko 20. elokuuta 2008

vuodatusta

On asiaa oikeen kunnolla, muttei innosta kirjottamaan.

Viime sunnuntain aamukokouksessa oli päällä asu, josta oikeen kunnolla tykkäsin taas pitkästä aikaa. Hame oli mukava päällä ja se heilu kivasti.

*Hame on siskon, ostanu Italiasta
*Paita - H&M
*kengät - ClickShoes

~~

En oo vielä kuollu koulussa, jes! Mutta oon kyllä ollu niiiin väsyny jo ekan yhen ja puolen viikon jälkeen. Alan havaita itessäni huolestuttavia "ylipirteys-merkkejä", mitkä sitte tarkottaa, että oon tosi väsyny. Pitäis opetella nukkumaan päikkärit.

Nyt ärsyttää, ku en oikeesti muista mitään, mitä oli asiaa. :D

Mutta.
Tajusin taas tänään uudestaan, että kaikella ON tarkoitus(everything happens for a reason). Mitä mulle nytki tapahtu, niin se sai ajattelemaan, ja kiitos Herralle, että aloin ajatella. Tää oikeesti on paljo parempi näin. Jossain on se munki kohtalo. (;

~~

Musta tuntu niin tyhmältä ja turhalta seistä tänään kentällä, ku pelattiin jalkkista. Ei musta ollu MITÄÄN hyötyä. Ja ku jalat on likomärät, ei tee mieli senkään enempää tehä mitään. Ku ihminen ei osaa, niin ei osaa. LIIKKUMISEN PITÄIS OLLA MIELEISTÄ! älkää pakottako mua pelaamaan jalkapalloa, inhoan sitä. Ainaki sillo ku kaikki muut osaa, minä en. Laittakaa mut vaikka käveleen, oisin sillo enemmän hyödyks. :D
Siinä kentällä tympäs oikeen kunnolla ja väsyneenä oisin halunnu itkee, mutta ku ei viittiny, ku kaikki ois tullu kyselemään, jne. Täällä ihminen EI saa itkee ilman syytä. Ja kotona mikään itkubiisikään ei auta, ku ei itketä. Haluan itkeä sillo ku itkettää!

väsyttäää. väsyttäää.


NYTMUISTAN!
Olin eilen piilarisovituksessa. Tunnin tökein silmääni, sain sen piilarin oikeelle paikalle, mutta mun luomet ei tykänny ja ne irrotti sen aina. :D Kokeilin molempiin silmiin, pidin luomista vaikka miten ja hajotin yhen piilarin. Se optikko nainenki varmasti kyllästy, niin se varas huomiseks uuden ajan. Mutta ku se oli laittanu mulle sen uuden ajan, sain sen piilarin sitteki silmään! JEIJ! mutta sitte en saanu sitä pois. yhyy. Hinkkasin sitä siinä sellaset 10min(?) kunnes sain sen tuoho silmäkulmaan ja se nainen otti sen pois. Muttako olin siinä niin huono, niin en saanu siltikään kokeilupakkausta kotia. Hah. Mutta hyvä että huomiseks varattiin 1,5h aika. (: Saan luultavimmin uudet lasit samalla, jeij!



Aika on mennä nukkumaan. Minun aikani on pian.

Ei kommentteja: