tiistai 8. joulukuuta 2009

askel - kääntyy - tyttö pyörähtää



Aina, kun mulla on jo liian vetämätön olo, haluan sukkahousut asuun mukaan. En tiiä mistä tää on lähteny liikkeelle, mutta huomaan saman ilmiön toistuvan uudestaan ja uudestaan.


Ajattelin vielä ilmottaa, että: ah, kuinka rakastankaan Wanhojen tansseja♥ Oon haaveillu niistä ihan pikkusesta lähtien ja nyt ku pääsen tanssimaan niitä ite, niin oon ihan onneni kukkuloilla. :D Parinikin on oikein kultainen: Onneks kemiat pelaa hyvin yhteen, saatan olla joskus hieman känkkyinen. (; 
Mulle on jo varattu kampaaja ja se pukukin on jo valmiina. Äiti meikkaa. Kengät on. Korut puuttuu, mutta tiiän minkä tyyliset haluan. Laukkuki puuttuu. Ja sitte pitää vielä päättää, haluunko jonku jutun siihen mun nutturaan kiinni, ehkäpä. (:

WANHAT, mites teidän järjestelyt? Onkos alotustanssit hallinnassa? 




Mutta niin joo. Ollaan saatu niitä koeviikon kokeita takasi. Lakitiedon kurssista tuli joku 9 pintaan, historiasta 6½ (joooo, uusintaan menee. :D), matikasta kans ysiä, italiasta 7- (saatiin nää tänään ja oikiasti oli itkussa pitelemistä.. Huono päivä.:D), äikästä 8½, psykasta kans jotain ysiä. Ruotsi ja biologia on vielä saamatta.

Ei kommentteja: