tiistai 22. joulukuuta 2009

Saapastanssi


I know, aikaa on kulunu iha tuhokauan viime postauksesta, mutten jaksa siltikään ottaa paineita. Oon ollu ties minkä masisteluiden alaisena, mutta toivottavasti tänään alkanu loma auttaa! Loman tavoitteiksi asetan, että alotan taas kuntoilun, nukun kunnolla (viimiset 3kk oon nukkunu n. 8h yöunia, eikä se selvästi riitä mihinkään..) ja syön hyvällä omallatunnolla joulukarkkia ja kinkkua. (:

Onnekseni voin ilmoittaa vielä, että oon saanu jotain aikaseks! Ensimmäinen versio näistä mun "päähärpäkkeistä", joita päätin, tässä ties kuinka kauan sitte alkaa, alkaa tekemään.




Tuo virkattu "kukka" tuossa keskellä on oikeesti samaa vihreää ko se mun omatekemä pipo.Semmonen omenanvihriä. (: Nyt voisin tehä itelleni jonku joulusen tuommosen!


Mukavaa joulun aikaa, toivottavasti kirjottelen uudestaan pikasemmin. :D
Nyt paketoimaan siskon lahjaa!

PS! The Joulukalenteri, ehkä paras ohjelma ikinä!

Ei kommentteja: