torstai 12. tammikuuta 2012

Kaikella kunnioituksella, maaherra, emmekö voisi odottaa oikein oikeaa myrskyä?

Rakastan talvea ja juuri sitä kylmää talvea. Siksi minua ottaakin todella päästä se, että kun kävelen tai pyöräilen kouluun niin minulle tulee aina kauhean kuuma! Ihan sama, näyttääkö mittari -15astetta, koululle päästyäni tuntuu kuin olisin jonkin hikilenkin vetänyt. Mielestäni en mene niin hurjaa vauhtia, mutta kai minä sitten oikeasti... Aina ei mee nallekarkit tasan ja sitä rataa. Taidankin pitää koko talven pelkkää t-paitaa talvitakkini alla. Enhän minä mihinkään olisikaan halunnut laittaa niitä useita ihaniaisojapaksuja neuleita, ehei. Ja kesätakkikin on Kälviällä. Noooh, ehkä sitä pakkasta tulee vielä enemmän. Vai haluaisiko joku opettaa minulle löntystelyn jalon taidon?



Kaikella lämmöllä teitä tervehtien ja kuvaan tunkeutumaan pyrkien!

Ei kommentteja: