perjantai 13. tammikuuta 2012

Level failed


Tältä minä näytän, kun Supaplexissa kuolin omaan tyhmyyteeni.Yhnyyh.  Mutta pääsin sen levelin läpi lopulta! Aattelin, että tää ois tarpeeksi tärkeää tietoa jaettavaksi. Kuva ainaki on huikee.

Tänään olin aamupäivällä yhdellä luennolla, sitten piipahdin kaupungilla. Lähdin hakemaan ruotsin kirjaa, jonka olin tilannut Suomalaisesta. Kirjan lisäksi tarttui kaupungilta muutakin mukaan, nimittäin reppu!


Mulla on syksystä asti ollu vähintään kerran viikossa päänsärkyä (ja kun sanon että vähintään, niin se on vähintään siitä kun parhaassa tapauksessa on ollut viisi päivää peräkkäin..). Eilen illalla koin yhtäkkiä valaistuksen, että mistä se oikein johtuu: mun niska-hartiaseutu on sen verran heikko, että sille vaan ei sovi päivittäinen yliolalaukun (yliolan?) retuuttaminen. Selkäkin menee aina kummalliselle kaarelle. Kävin sitten katselemassa potentiaalisia ehdokkaita ja tämä tarttuikin heti mukaan. Ruokarahaa ei tilille enää jäänyt, mutta soitin konsultointipuhelun iskälle ja sain tiedon, että saan vähän tukea perunoiden ostoon. Olkoon tämä reppu siis koko kehon hyvinvoinnille!


Elisa, tyytyväinen uuteen reppuunsa, jossa on läppäritaskukin. Ei vain taida tämä HP:n  15,6'' kone sinne sopia, mutta kyllä sinne kirjat menee. 

Erittäin ylpeä olen myös kotoiluasustani! Kaikki meille nyt kylään!

2 kommenttia:

Suvi-Marja kirjoitti...

vähän hieno reppu!! paljon maksoi? :)

elisam kirjoitti...

Alkuperänen oli 29,95e. Siitä jotain prosentteja pois. :D